Kanceláře

Třetinu života trávíme v práci, proto je nezbytné, abychom se v ní cítili dobře.

Káva, pohodlná židle
a úsměv na rtech

Příjemný pocit z okolí totiž prokazatelně ovlivňuje kvalitu odvedené práce. Ale nejprve je potřeba zajistit správné pracovní podmínky – ideální počet stolů na jednu kancelář, natočení vůči oknům i sobě vzájemně, ergonomické židle i osvětlení, ze kterého nebolí hlava. Myslíme zkrátka na vše.

Proč kanceláře od nás

Průvodci výběrem

Vizualizace a 3D návrhy jsou jen začátek. Staráme se o výběr správných materiálů, zajišťujeme kompletní výrobu i montáž objektu a neustále si hlídáme domluvenou cenu.

Jsme specialisté

Sledujeme aktuální stavební předpisy a normy, podle kterých postupujeme při tvorbě návrhů projeden. Případné stavební povolení si zařizujeme také sami.

Kouzlíme s prostorem

Akustika v kancelářích a vhodné rozmístění stolů – víme, co každý prostor vyžaduje.

Najdeme řešení

Vyřešíme i bezvýchodnou situaci. Nestíháte kolaudaci v termínu? Najdeme vám skladovací prostory, kam hotový nábytek dočasně uložíme.

Náš návrh kanceláří 
má jasné kroky

1
Sbíráme nápady

Diskutujeme. Řešíme společně, jaké jsou vaše potřeby i celkový rozpočet.

2
Máme vizi

Naši designéři skicují první návrhy podle zadání a hovoří s vámi nad návrhy řešení. 

3
Pořádně přeměřujeme

Projektový manažer a architekt s vámi navštíví prostory, aby vše zaměřili. Provádíme pasportizaci projektu a řešíme stavební povolení.

4
Zahajujeme stavbu

Začínáme se stavbou. To je obvykle do tří týdnů od podepsání smlouvy. 

5
Budujeme a montujeme

Budujeme příčky, zavádíme elektriku, montujeme nábytek. Klíče od nových kanceláří vám předáme už klidně za tři týdny.

6
Dokončení a servis

Fajnovou omítkou a smontováním nábytku to nekončí. Zaručujeme také pravidelný servis.

Mám zájem o zbrusu novou kancelář