Smarty - Česko, Praha

Realizace 17 prodejen Smarty: Nový obchod v Praze

Nákup jako zážitek. Tímto heslem se tým Bakof group řídil při zařizování nové prodejny Smarty v Praze. Nechybí tu luxusní materiály, barevné podsvícení nebo netradiční černé koberce. Pracovníci Bakof group se zabývali celkovým řešením realizace – od návrhu designu až po jeho provedení.



Prodejna Smarty je rozdělena na dvě části – snoubí se zde moderní elektronika a svět her.

Jak udělat z nakupování zážitek

Od firmy Smarty jsme dostali za úkol vytvořit a sloučit design nově plánovaných obchodů s elektronikou Smarty s nakoupenou sítí prodejen s hrami a konzolami JRC. Při realizaci jsme se řídili heslem budoucnosti retailu – „nakupování jako zážitek“. 


Prodejna je rozdělena na dvě části. V bílé si zákazníci vybírají mezi elektronikou a v tmavé s netradičním černým kobercem vplují do světa počítačových a konzolových her. Zákazník tak získá jiný pocit při nakupování sluchátek, tabletu nebo telefonu a jiný při výběru hry, což bylo naším cílem.

Od prvotního návrhu až po montáž nábytku

V Bakof group jsme se realizací zabývali od A do Z. Začínali jsme výkresovou dokumentací a návrhem designu, kalkulací a optimalizací nákladů, pokračovali jsme vzorováním, zajistili jsme vyřizování na úřadech i stavební úpravy a skončili jsme samotnou montáží nábytku a světel.



Mezi použité materiály patřily jak luxusní povrchy, tak netradiční podlaha – černý koberec.


„Tento projekt je typickým příkladem toho, kam by se chtěl tým Bakof group v budoucnosti ubírat – klient nám svěřil vše, od designu až po následný servis, a my tak můžeme ukázat vše, co umíme,“ vysvětluje generální ředitel Bakof group Dalibor Bárta. 


Při realizaci prodejny jsme v Bakof group přemýšleli nad veškerými detaily. Ať už se jednalo o ambientní osvětlení, nasvícení jednotlivých produktů nebo rozmístění zboží podle chování zákazníků. Design je tak nejen zajímavý, ale také funkční.


Stejně jako při realizaci prodejny Notino ve Varšavě jsme i tentokrát použili nejlepší dostupné materiály, které na trhu jsou, aby měl zákazník při nákupu pocit, že je o něj co nejlépe postaráno. Patřily mezi ně luxusní materiály jako corian, kovolamináty nebo lesklé a leštěné povrchy. „Prodejna je podle mého názoru takový malý klenot v obchodních centrech,“ říká Bárta. 




Bílá část je věnovaná elektronice a příslušenství.

Spolupráce, která nás baví

Výběrové řízení na design prodejny bylo bezplatné, my v Bakof group jsme se do toho pustili bez garance návratnosti hlavně proto, že nás projekt zaujal. Po odsouhlasení všech našich kroků majitelem jsme podepsali spolupráci na realizaci prodejen na další tři roky


Po uzavření smlouvy nastal rychlý posun k realizaci – domluvili jsme se, že tento rok otevřeme 11 prodejen. Tým Bakof group musel rychle reagovat, protože jen řešení stavebního povolení bylo v rámci měsíců. Nakonec se vše povedlo a prodejny jsou hotové.


Spolupráce s firmou Smarty probíhá naprosto ideálně. „Myslíme si, že mezi námi dobře zafungovala synergie. Společnost Smarty je, stejně jako my, mladá a dynamická firma založená v roce 2012. Troufnu si říct, že celý tým si rozumí a navzájem výborně funguje. Nejvíce ale musím vyzdvihnout skvělou spolupráci s majitelem firmy Petrem Syrůčkem, což je člověk, který má drive a rozhled,“ popisuje Bárta.



Elektronika a hry jsou rozmístěné tak, aby dobře vypadaly a zákazníka zaujaly.


Pokud se vám realizace pro společnost Smarty líbí a přemýšlíte o proměně vaší stávající prodejny nebo o zařízení jakéhokoli nového prostoru, neváhejte nás kontaktovat. Náš tým profesionálů s vámi probere vaše přání a představy. 


Zdroj fotografií: Bakof group


Mám zájem o moderní prodejnu