Notino - Polsko, Varšava

Komplexní vybavení i vývoj nových řešení. Pro Notino jsme vybudovali prodejnu nejen ve Varšavě, ale naši práci najdete po celé Evropě. Přečtěte si, jak naše dlouholetá spolupráce vypadá.


nová prodejna notino

V nových prodejnách Notino můžete vidět stůl z umělého kamene, který působí luxusním dojmem.

Speciální zrcadla, digitální pásy i umělý kámen

Prodejna kosmetiky musí zákazníkovi nabídnout to nejpřívětivější prostředí pro snadný a pohodlný nákup, při kterém se bude cítit dobře. K tomu přispějí nejen ochotní zaměstnanci, ale i celý prostor, ve kterém se nakupuje. 


Klíčové jsou navigační prvky, které zákazníkovi usnadní orientaci v prodejně. Proto v prostoru nad stěnovými regály najdete digitální pásy představující jednotlivé značky v prodejně. Jednak pomáhají s již zmíněnou orientací v prodejně a zároveň šetří čas i prostředky při úpravách rozmístění regálů s produkty a značek. Navíc tento prostor lze pronajímat značkám, které prodávají produkty v dané prodejně.


V interiéru varšavské prodejny jsou i další moderní prvky. „Pro velké prezentační stoly a podstavce jsme využili umělý kámen, který je aktuálně tím nejluxusnějším materiálem pro retail. Vytvoří elegantní pracovní desku a má skvělé vlastnosti, díky čemuž je odolný vůči poleptání od voňavek i dalších tekutin. I proto jej volíme například v laboratořích lékáren,” říká generální ředitel Bakof group Dalibor Bárta.


stůl z umělého kamene v prodejně Notino

V nových prodejnách Notino můžete vidět stůl z umělého kamene, který působí luxusním dojmem.


A to nejsou všechny inovace. Tým Bakof group se podílel na vývoji speciálních zrcadel, která odhalí každou nedokonalost pleti. A následně vyzdvihnou všechny výhody krycího make-upu, který si mohou zákazníci vyzkoušet přímo v prodejně u zrcadla. 

Realizace prodejny je výzva

Za podobou prodejny, kterou zná zákazník, jsou desítky hodin plánování, skicování a propočítávání. „Celá výstavba prodejny je živý mechanismus a na změny musíme reagovat až na místě. Často totiž přesně nesedí výkresy od obchodních center, rozvody vypadají jinak, klimatizace vede jinudy, nebo nevychází původně namyšlené průchody mezi regály. Díky zkušenostem s výstavbou prodejen si ale poradíme s každou výzvou, kterou nová realizace přinese,” doplňuje Bárta.


prodejna Notino během montáže

Při realizaci prodejně je důležité pružně reagovat na jakoukoliv změnu, která nastane na místě.

Z Brna do celé Evropy

S Notinem spolupracujeme už od roku 2016, kdy jsme pomáhali s realizací první prodejny ve Stuttgartu. Notino se společností Mussler Beauty vytvořili zážitkovou prodejnu, která vypadala jinak než ty dnešní. Potřebovala ale více personálu a nebyla tak rentabilní.


mussler beauty

První koncept designu prodejny vsázel na zážitky.


A proto vznikl druhý koncept designu prodejny. Ve spolupráci s brněnskou firmou KYZLINK ARCHITECTS jsme následně spolupracovali na dalších asi dvaceti prodejnách po celé Evropě. Pro ně jsou typické bílá a černá barva a minimalistický a čistý design. 


černo-bílá prodejna Notino

Pro druhý koncept byla typická černo-bílá kombinace.


V posledních letech už realizujeme třetí koncept, který splňuje přání velkých značek, zároveň ale působí příjemným dojmem. Černou a bílou barvu doplňují dřevěné prvky, z nichž dýchá teplo domova. Kromě Varšavy najdete takto designovanou prodejnu v Brně a od září 2022 také v Budapešti. A plánujeme další.

Spolupráce, která nás baví

S Notinem jsme začali řešit retail komplexně a koncept tohoto byznysu vidíme jako budoucnost. Dlouholeté spolupráce s další brněnskou firmou si ceníme, a proto má Notino v Bakof group vyčleněný tým, který se stará o spokojenost klienta a pracuje na budoucích projektech pro tuto progresivní značku. „Otevíračku varšavské prodejny jsme si ujít nenechali, přestože openingy nenavštěvujeme pravidelně. Když se otevírá nová prodejna, Bakof group už staví další,” vysvětluje Bárta.


Zdroj fotografií: Bakof group