Architekt/ka - interiéry komerčních prostor 

Soustředíme se na vývoj, konstrukci, výrobu a montáž produktů pro podporu prodeje, kompletních prodejen a nábytku do komerčních prostor. Od jednotlivých stojanů, přes kompletní sestavy, až k vybavení obchodních prostor, které montujeme po celé EU. Našimi klienty jsou ty nejznámější světové značky, jako je Notino, Smarty, Pilsner Urquell, Samsung, Huawei, Pernod Ricard a mnoho dalších.


I přesto, že jsme dnes už leaderem na trhu, tak si u nás pořád držíme „start-upovou“ atmosféru.


Aktuálně rozšiřujeme náš tým a hledáme zkušeného kolegu/gyni na pozici Architekt/ka pro vybavení interiérů komerčních prostor.


CO VÁM MŮŽEME ŘÍCT O TÉTO POZICI A NÁPLNI PRÁCE?

  • Náplň práce je různorodá – koncepční práce, tvorba výkresů, 3D modelů, vizualizací, případně komunikace s projektanty/investorem/úřady/vlastníky daných nemovitostí, účast na kontrolních dnech a řešení problémů na místě – vše se ale odvíjí od zkušeností a chuti do těchto činností.
  • Na této pozici můžete mít na starost návrh dílčích věcí v rámci projektu a nebo klidně i projekt celý.
  • Jedná se převážně o práci na návrzích komerčních prostor, především o obchodní jednotky po celé republice pro vedoucí značky ve svých oborech.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • V první řadě samostatnost. Nikdo nebude hlídat váš denní harmonogram a je jen na vás, jaký systém práce si zvolíte. Zároveň ale očekáváme, že se na projektech budete podílet proaktivně, s chutí pracovat, zlepšovat a spolupráci nastavíme na vzájemné důvěře.
  • Co se softwarových znalostí týče, tak od vás očekáváme znalosti výkresové dokumentace a tvorbu 3D modelů v ArchiCADu (případně AutoCADu), tvorbu vizualizací upřednostňujeme v programu Lumion.
  • Neobejdete se ani bez zkušeností s Adobe Suite – Photoshop a Illustrator.

CO VÁM NABÍDNEME MY?

  • Solidní finanční ohodnocení a transparentní systém odměňování.
  • Pravidelné kvartální odměny závislé na úspěšnosti firmy (až 10.000 Kč).
  • Možnost individuálních odměn (10.000 Kč za nového dodavatele, doporučení nového zaměstnance, nebo zvládnutí velkých projektů).
  • Zajímavý produkt, žádné pevné ceníky ani katalogy. Naše realizace jsou tailor-made.
  • Samozřejmostí je notebook a mobilní telefon.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Klasický balíček benefitů – stravenky v hodnotě 100 Kč, příspěvek na Multisport kartu i sickdays.
  • Skvěle vybavená kuchyňka je samozřejmostí a každý měsíc se potkáme na společné snídani.
  • Kolektiv srdcařů, kteří se nenechají navzájem na holičkách. Korporátní zbytečnosti byste u nás také hledali marně.

ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA? MÁTE POCIT, ŽE JE TO PRÁCE PRÁVĚ PRO VÁS?

Ozvěte se nám a pojďme si popovídat o možnostech vzájemné spolupráce na osobním setkání!

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného CV na e-mail hr@bakofgroup.cz a rádi si také přečteme krátké představení Vás samotných.

Máte zájem o nabízenou pozici?


Kontaktujte nás na e-mail hr@bakofgroup.cz a třeba to klapne.