Architekt/ka - interiéry komerčních prostor
Soustředíme se na vývoj, konstrukci, výrobu a montáž produktů pro podporu prodeje, kompletních prodejen a nábytku do komerčních prostor. Od jednotlivých stojanů, přes kompletní sestavy, až k vybavení obchodních prostor, které montujeme po celé EU. Našimi klienty jsou ty nejznámější světové značky, jako je Notino, Smarty, Pilsner Urquell, Samsung, Huawei, Pernod Ricard a mnoho dalších.
I přesto, že jsme dnes už leaderem na trhu, tak si u nás pořád držíme „start-upovou“ atmosféru.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým a hledáme zkušeného kolegu/gyni na pozici Architekt/ka pro vybavení interiérů komerčních prostor.
CO VÁM MŮŽEME ŘÍCT O TÉTO POZICI A NÁPLNI PRÁCE?
- Náplň práce je různorodá – koncepční práce, tvorba výkresů, 3D modelů, vizualizací, případně komunikace s projektanty/investorem/úřady/vlastníky daných nemovitostí, účast na kontrolních dnech a řešení problémů na místě – vše se ale odvíjí od zkušeností a chuti do těchto činností.
- Na této pozici můžete mít na starost návrh dílčích věcí v rámci projektu a nebo klidně i projekt celý.
- Jedná se převážně o práci na návrzích komerčních prostor, především o obchodní jednotky po celé republice pro vedoucí značky ve svých oborech.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- V první řadě samostatnost. Nikdo nebude hlídat váš denní harmonogram a je jen na vás, jaký systém práce si zvolíte. Zároveň ale očekáváme, že se na projektech budete podílet proaktivně, s chutí pracovat, zlepšovat a spolupráci nastavíme na vzájemné důvěře.
- Co se softwarových znalostí týče, tak od vás očekáváme znalosti výkresové dokumentace a tvorbu 3D modelů v ArchiCADu (případně AutoCADu), tvorbu vizualizací upřednostňujeme v programu Lumion.
- Neobejdete se ani bez zkušeností s Adobe Suite – Photoshop a Illustrator.
CO VÁM NABÍDNEME MY?
- Solidní finanční ohodnocení a transparentní systém odměňování.
- Pravidelné kvartální odměny závislé na úspěšnosti firmy (až 10.000 Kč).
- Možnost individuálních odměn (10.000 Kč za nového dodavatele, doporučení nového zaměstnance, nebo zvládnutí velkých projektů).
- Zajímavý produkt, žádné pevné ceníky ani katalogy. Naše realizace jsou tailor-made.
- Samozřejmostí je notebook a mobilní telefon.
- Flexibilní pracovní doba.
- Klasický balíček benefitů – stravenky v hodnotě 100 Kč, příspěvek na Multisport kartu i sickdays.
- Skvěle vybavená kuchyňka je samozřejmostí a každý měsíc se potkáme na společné snídani.
- Kolektiv srdcařů, kteří se nenechají navzájem na holičkách. Korporátní zbytečnosti byste u nás také hledali marně.
ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA? MÁTE POCIT, ŽE JE TO PRÁCE PRÁVĚ PRO VÁS?
Ozvěte se nám a pojďme si popovídat o možnostech vzájemné spolupráce na osobním setkání!
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného CV na e-mail hr@bakofgroup.cz a rádi si také přečteme krátké představení Vás samotných.
