Personalista/ka s přesahem do marketingu
Soustředíme se na vývoj, konstrukci, výrobu a montáž produktů pro podporu prodeje, kompletních prodejen a nábytku do komerčních prostor. Od jednotlivých stojanů, přes kompletní sestavy, až k vybavení obchodních prostor, které montujeme po celé EU. Našimi klienty jsou ty nejznámější světové značky, jako je Notino, Smarty, Pilsner Urquell, Samsung, Huawei, Pernod Ricard a mnoho dalších.
I přesto, že jsme dnes už leaderem na trhu, tak si u nás pořád držíme „start-upovou“ atmosféru a aktuálně hledáme novou posilu, která bude sluncem naší kanceláře a zajistí vše potřebné k fungování personálního oddělení.
CO PRÁCE ZAHRNUJE?
Nábor:
- Komunikace s uchazeči (domlouvání termínů pohovorů, poskytování podrobnějších informací o pozici)
- Vedení pohovorů a poskytování zpětné vazby
- Vyjednávání nástupních podmínek
- Vyhledávání pracovníků na DPP na sezónní práce
Péče o stávající zaměstnance:
- Budete hlavním organizátorem akcí pro zaměstnance a to od A do Z (teambuildingy, večírky, narozeniny, firemní snídaně)
- Budete si držet přehled o spokojenosti zaměstnanců a zlepšovat firemní nálady
Administrativa spojená se zaměstnanci: smlouvy, aktualizace DPP, kontrola povinných školení, seznámení nováčků s pracovištěm/pravidly
Související administrativa a spolupráce na chodu kanceláře:
- Příprava podkladů pro mzdy ve spolupráci s interním účetním oddělením
- Zajistit vše potřebné pro výkon práce zaměstnanců (např. elektronika)
- Komunikace s personálními agenturami, úřadem práce, vzdělávacími agenturami, vysokými školami
- Aktualizace kalendářů klíčových lidí (majitelů) a dohled nad průběhem schůzek
- Budete k ruce částečně jako asistent/ka pro vedení
Marketing:
- Velkou výhodou pro Vás bude povědomí a znalost marketingu
- Ve spolupráci s marketingovou agenturou se budete starat o marketing v naší firmě (především sociální sítě)
KOHO HLEDÁME?
- Pokud máte zkušenost s podobnou prací nebo velkou motivaci se rychle zapracovat v novém oboru
- Umíte dobře reagovat na změny a změny plánu vás nerozhodí
- Umíte se samostatně rozhodovat a aktivně hledat řešení situací
- Jste zodpovědná osoba: úkoly dostáváte zadány průběžně od vedení společnosti, je na vás úkol dotáhnout do zdárného konce
- Budete rád/a vymýšlet společenské akce a realizovat jejich průběh
- Jste precizní: nemusí se po vás nic kontrolovat, umíte ve věcech dělat pořádek
- Vyvoláváte důvěru, zaměstnanci si za vámi budou chtít chodit postěžovat, řešit svoje problémy - klíčové je mít zálibu v každodenní komunikaci napříč firmou a zlepšování nálady mezi kolegy
- Dokážete se rychle zorientovat a pochopit nový obor (důležité pro pochopení podstaty pracovní náplně zaměstnanců)
CO NABÍZÍME?
- Pohodový, menší kolektiv, ve kterém se hodně nasmějete
- Multisport kartu, stravenky
- Sick days
- Firemní akce a teambuildingy
- Pravidelné firemní snídaně
- Kurzy angličtiny přímo v kanceláři
ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA? MÁTE POCIT, ŽE JE TO PRÁCE PRÁVĚ PRO VÁS?
Ozvěte se nám a pojďme si popovídat o možnostech vzájemné spolupráce na osobním setkání!
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného CV na e-mail hr@bakofgroup.cz a rádi si také přečteme krátké představení Vás samotných.
