Personalista/ka s přesahem do marketingu 

Soustředíme se na vývoj, konstrukci, výrobu a montáž produktů pro podporu prodeje, kompletních prodejen a nábytku do komerčních prostor. Od jednotlivých stojanů, přes kompletní sestavy, až k vybavení obchodních prostor, které montujeme po celé EU. Našimi klienty jsou ty nejznámější světové značky, jako je Notino, Smarty, Pilsner Urquell, Samsung, Huawei, Pernod Ricard a mnoho dalších.


I přesto, že jsme dnes už leaderem na trhu, tak si u nás pořád držíme „start-upovou“ atmosféru a aktuálně hledáme novou posilu, která bude sluncem naší kanceláře a zajistí vše potřebné k fungování personálního oddělení.


CO PRÁCE ZAHRNUJE?

Nábor:

  • Komunikace s uchazeči (domlouvání termínů pohovorů, poskytování podrobnějších informací o pozici)
  • Vedení pohovorů a poskytování zpětné vazby 
  • Vyjednávání nástupních podmínek
  • Vyhledávání pracovníků na DPP na sezónní práce


Péče o stávající zaměstnance:

  • Budete hlavním organizátorem akcí pro zaměstnance a to od A do Z (teambuildingy, večírky, narozeniny, firemní snídaně)
  • Budete si držet přehled o spokojenosti zaměstnanců a zlepšovat firemní nálady


Administrativa spojená se zaměstnanci: smlouvy, aktualizace DPP, kontrola povinných školení, seznámení nováčků s pracovištěm/pravidly


Související administrativa a spolupráce na chodu kanceláře:

  • Příprava podkladů pro mzdy ve spolupráci s interním účetním oddělením
  • Zajistit vše potřebné pro výkon práce zaměstnanců (např. elektronika)
  • Komunikace s personálními agenturami, úřadem práce, vzdělávacími agenturami, vysokými školami
  • Aktualizace kalendářů klíčových lidí (majitelů) a dohled nad průběhem schůzek
  • Budete k ruce částečně jako asistent/ka pro vedení


Marketing:

  • Velkou výhodou pro Vás bude povědomí a znalost marketingu
  • Ve spolupráci s marketingovou agenturou se budete starat o marketing v naší firmě (především sociální sítě)

KOHO HLEDÁME?

  • Pokud máte zkušenost s podobnou prací nebo velkou motivaci se rychle zapracovat v novém oboru
  • Umíte dobře reagovat na změny a změny plánu vás nerozhodí
  • Umíte se samostatně rozhodovat a aktivně hledat řešení situací
  • Jste zodpovědná osoba: úkoly dostáváte zadány průběžně od vedení společnosti, je na vás úkol dotáhnout do zdárného konce
  • Budete rád/a vymýšlet společenské akce a realizovat jejich průběh
  • Jste precizní: nemusí se po vás nic kontrolovat, umíte ve věcech dělat pořádek
  • Vyvoláváte důvěru, zaměstnanci si za vámi budou chtít chodit postěžovat, řešit svoje problémy - klíčové je mít zálibu v každodenní komunikaci napříč firmou a zlepšování nálady mezi kolegy
  • Dokážete se rychle zorientovat a pochopit nový obor (důležité pro pochopení podstaty pracovní náplně zaměstnanců)

CO NABÍZÍME?

  • Pohodový, menší kolektiv, ve kterém se hodně nasmějete
  • Multisport kartu, stravenky
  • Sick days
  • Firemní akce a teambuildingy
  • Pravidelné firemní snídaně
  • Kurzy angličtiny přímo v kanceláři

ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA? MÁTE POCIT, ŽE JE TO PRÁCE PRÁVĚ PRO VÁS?

Ozvěte se nám a pojďme si popovídat o možnostech vzájemné spolupráce na osobním setkání!

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného CV na e-mail hr@bakofgroup.cz a rádi si také přečteme krátké představení Vás samotných.

Máte zájem o nabízenou pozici?


Kontaktujte nás na e-mail hr@bakofgroup.cz a třeba to klapne.