EON - Česko

Rekonstrukce 27 poboček E.ON pod taktovkou Bakof group 

Z původně nezávazného telefonátu se vyklubala zakázka obřích rozměrů. Získali jsme smlouvu na kompletní přeměnu 27 kontaktních míst E.ON, do které se zapojil celý tým Bakof. Na následujících řádcích vám odhalíme tajemství úspěchu pilotních projektů i jak práce na zakázce pro E.ON probíhaly.




Získali jsme smlouvu na renovaci interiéru 27 poboček E.ON. Postupně je oblékáme do nového kabátu.

Obchodnický instinkt přemůže jakoukoliv nemoc

Když je člověk nemocný, zvedat telefony je asi to poslední, na co má chuť. Někdy to ale může přinést sladké ovoce. Své o tom ví i generální ředitel Bakof group Dalibor Bárta. „Ležel jsem doma v horečkách s covidem a zazvonilo neznámé číslo. Zvedl jsem telefon s tím, že by to mohlo být něco důležitého. Ozvala se paní, která potřebovala poradit s pohledem na výkresovou dokumentaci k již existujícímu designu nových prodejen. Když jsem zjistil, že volá ze společnosti E.ON, můj obchodnický instinkt zvítězil nad veškerým covidem a zabředli jsme do hovoru o výkresech, materiálech, řešení stavebních úprav a komplexním náhledu na realizaci prodejny,“ říká Dalibor Bárta.

Na počátku probíhala „pouze“ konzultace

Po dvou týdnech nás E.ON opět kontaktoval s požadavkem na konzultace k výkresové dokumentaci a celkovému řešení nových poboček, aniž bychom dělali realizaci. Dohodli jsme se na tomto typu spolupráce a následně už to šlo velmi rychle. Klient chtěl upravit svůj design manuál co do funkčnosti a částečně i po stránce designu, doporučit materiálové složení, vymyslet stavební úpravy.


Nebyli bychom to my, abychom projekt neuchopili jako celek. Po zpracování komplexní dokumentace byl E.ON s naší prací natolik spokojen, že nám zadal realizaci 2 pilotních projektů – pobočky v Břeclavi a ve Zlíně, jako referenční projekty.




Space plan pro pobočku na náměstí v Uherském Hradišti zahrnoval opravu stěn, stropů i výměnu rozvodů.

I přes velkou konkurenci jsme výběrové řízení vyhráli

Po realizaci pilotní projektové dokumentace započalo výběrové řízení, ve kterém jsme „se utkali“ s několika firmami z oboru. Pro klienta byla samozřejmě důležitá cena, všechny společnosti tedy kalkulovaly stejné projekty. Následně jsme museli připravit design pack pro komplikovanou pobočku v Hradci Králové, která je součástí 400 let staré památkově chráněné budovy. Space plany jsme přenesli do 3D vizualizace a vše představili klientovi. 


„Veškeré podklady jsme prezentovali před asi desetičlenným týmem odborníků z E.ONu, kteří posuzovali kvalitu spolupráce. Během prezentace jsme probírali možnosti řešení, museli jsme představit tým, který bude na projektu pracovat, a doložit kredibilní informace o naší společnosti,“ popisuje Bárta a spokojeně dodává, že „prezentace byla úspěšná.“ 


„Po ukončení výběrového řízení jsme dostali od širokého týmu lidí, který zakázku řídí, skoro 100% hodnocení kvality komunikace, resp. odvedené práce, což se dosud ještě žádnému uchazeči nepovedlo. Výsledkem byla zakázka na realizaci 27 poboček E.ON.“




Na pobočkách E.ON dominuje brandová červená barva, kterou tlumí neutrální šedá a bílá.

Na zakázce nás baví komplexnost i náročné výzvy

Jak jsme již zmínili, projekt je komplexní a čekala nás tedy práce „všeho druhu“, podobně jako například v Super zoo. Odstraňovali jsme staré a nefunkční věci, opravovali stropy a omítky, stavěli příčky, rozváděli elektřinu a vodo-topo instalace, instalovali osvětlení, k němuž vždy dodáváme i výpočet, aby se zaměstnancům lépe pracovalo.


Dále nás čekalo vybavení typickým i atypickým nábytkem, instalace digitálních prvků či lakobelových obkladů. „Je to přesně projekt na míru stvořený pro Bakof, protože můžeme využít naše know-how a zapojit celý tým – 3D designéry, konstruktéry, architekty, projektové manažery i výrobu. Toto je směr, kterým se naše společnost chce ubírat,“ pochvaluje si Bárta.


Také zpracování space planu pro kontaktní místo v Uherském Hradišti, kde bylo potřeba zaměřit jednotlivé klenby zvlášť, pro nás bylo velkou výzvou. Vzhledem ke stáří domu byla totiž každá klenba jiná. Náš tým se s tím ale popral na výbornou, což dokládá i klientova spokojenost. První dvě pobočky E.ON jsme zvládli vyrobit a vybavit do 8 týdnů od zadání a průběžně pokračujeme v realizaci dalších.


Přemýšlíte o kompletní renovaci prodejny nebo obchodní jednotky? Rádi s vámi prokonzultujeme a navrhneme vhodné a originální řešení pro váš prostor. Stačí nám zaslat nezávaznou poptávku.


Zdroj fotografií: Bakof group

Mám zájem o vybavení prodejny